torsdag den 20. december 2012

Lidt mere jul



Der har klemt sig lidt mere jul ind. På det øverste billede er mine elskede stjerne-lysestager, som jeg har fået af den samme skønne kvinde, som jeg har fået en af mine yndlingsdåser af, som jeg skrev om her Jeg må se også at få dem fotograferet i dagslys, så man rigtig kan se dem.
Jeg har arvet lidt kugler fra min morfar, som havde virkelig mange, mange af dem bor stadig hos min mor, hvert år er det et problem for mig hvordan jeg skal få de elskede kugler frem når vi nu ikke har noget juletræ. I år har jeg lagt dem i de skønne Hay-bakker, jeg fik i fødselsdagsgave, og jeg synes faktisk det er blevet en rigtig fin og dejlig måde at have de gamle kugler fremme på.

1 kommentar:

  1. Det ser virkelig hyggeligt ud! Og ja tak, billede af lysestagerne i dagslys ;)

    SvarSlet